środa, 12 sierpnia 2015

Przysmaki Kingsmoor OsteKræs

Teraz testowaliśmy dla TopForDog przysmaki dla psów Kingsmoor OsteKræs

Dostaliśmy takie pudełko 200gramowe.


Przedstawiony skład:

Skład prezentuje się bardzo fajnie, nie ma tam zbóż i jednak mięsko i ich pochodne jest na pierwszym miejscy. Również na plus przemawia w składzie owoce oraz fakt, że te przysmaki są serowe i w składzie widnieje ten ser, a nie aromaty.I warto również zaznaczyć, ze jest bezglutenowy.
Niestety trzeba uważać na alergików, bo nie ma napisanego jakiego mięsa użyto. Fakt, ze Ciap zjadł kilka smaczków i nic mu nie było, jest pozytywnym zaskoczeniem.

oraz krótki opis:

Bardzo fajne otwarcie:

A tak z bliska wyglądają smaczki:



Moje odczucia:
Przysmaki mają formę małych, ok. 1-1,5cm pałeczek o średnicy ok. 0,5cm. Są koloru jasnego brązu, a ich konsystencja jest twarda. Przysmaki nie kruszą się i nie brudzą rąk. Intensywność zapachu jest średnia, czyli jest dość wyczuwalna, ale nie jest to mocne odczucie.

A jaka była reakcja psów?
Tak ciężko się kontrolować, aby nie spróbować...

... oj no musiałem, tak mnie kusiły te smaki!

Wielka morda Owczara kontra małe smaki

I Sonia zassała te małe pałeczki
Na pewno im smakowały! bardzo je kusiły, oj bardzo. Próbowały te zbóje mi podkradać smaki jak zostały same na stole. 
Ja wiem, ze każdy ma różne podejście co do smaków. Jednak ja podaję owczarom małe przysmaki, dzięki czemu mogę dać im ich więcej. Pies nie je ich zbyt długo, ma go na tzw. raz. Dla moich potworów okazały się bardzo atrakcyjne i fajnie motywowały psa. I na pewno poczuły, że jedzą coś i to coś jest bardzo dobre.

Aż mnie naszło na dobre spożytkowanie przysmaków Kingsmoor i tak oto uczyłam psy wchodzenia na różne rzeczy. Patrząc, że to była ich pierwsza sesja, myślę że poszło im całkiem, całkiem. Co to z psa nie zrobi dobra motywacja :)

Weszłam? to ŻĄDAM smaka!
Pańcia! robim co mogim, ino dej smaka!

i bardzo króciutki filmik :)

Podsumowanie:

Plusy:
- skład
- smakowitość
- wielkość
- konsystencja
- obszerna informacja o produkcie na opakowaniu w języku polskim

Minusy:
- nie ma informacji jakie mięso zostało użyte, toteż trzeba uważać na psich alergików

Można je zakupić tutaj: http://www.kingsmoor-polska.pl/index.php/smakolyki-sklep/ostekraes-detai.
Na FB jest informacja, że te przysmaki będą wycofane z oferty, a w ich miejsce zostaną wprowadzone inne. Także polecam śledzić FB Kingsmoor Polska, gdzie na pewno taka informacja zostanie zamieszczona, o ich dostępności.

Świrnięta trójca poleca wszystkim psiakom, które lubią się uczyć. A jeśli nie lubią to istnieje szansa, że to się zmieni :)

6 komentarzy:

  1. Od razu skojarzyły mi się z Bosch Fruit. W życiu nie widziałam tej firmy, ale zapowiada się ciekawie. My też przy nauce jak najmniejsze, ale często i szybko :)
    Pozdrawiamy
    http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero teraz je poznałam i mi się spodobały :)

      Usuń
  2. Fajne te ciastki! Rozmiarowo super, bo nie za duże ale też pies je fajnie poczuje ;) Tylko skład powinien być jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaczki wyglądają apetycznie! Myślę, że brak informacji o rodzaju mięsa to poważny błąd producentów. W końcu każdy psiarz, chce wiedzieć co jego pupil wsuwa (nawet jeśli to nie alergik).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o owczary to mi to tam rybka jakie mięso, zwłaszcza w smaczkach. No ale na Ciapka już muszę uważać... :(

      Usuń
  4. Ooo na pewno będę ich poszukiwać, wyglądają całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń