wtorek, 9 września 2014

Zakupyyy



Ostatnio przyjechała do nas wielka paczka z zooplus.pl. Uwielbiam ten sklep za produkty, ich cenę, kontakt i szybką dostawę. No i bardzo ważna sprawa, dostawa powyżej 99zł jest za darmo! A to w sklepach uwielbiam.

Wracając do zakupów, to oczywiście wszystko jest nam bardzo potrzebne. Chciałam tam nabyć dwie najważniejsze rzeczy, czyli smycz flexi i… miski, o których zapomniałam. Chodziły za mną już długi czas i w sumie to czekałam, żeby dokupić coś jeszcze, choćby do darmowej wysyłki. I tak byłam zaaferowana zakupami, że wyleciało mi z głowy, żeby je kupić. Przypomniało mi się na drugi dzień, jak już było po „ptokach”. Trudno. Muszę albo znowu czekać, aż coś będę musiała kupić, albo porozglądać się za innym sklepem, gdzie będzie dla nas coś atrakcyjnego. Zapewne będzie to ta druga opcja i oczywiście się tym pochwalę. 




Oto nasze skromne zakupy:
- smycz Flexi Giant
- przysmaki Bosch fruitees o smaku bananowym, jabłkowym i rokitnika.
- Kong safestix
- Gryzak Kong Squeezz
- Kong Wubba Miś
- Kong piłka tenisowa z piszczałką.
I do tego był gratis Jenny rękawica do pielęgnacji sierści.

Normalnie to nie kupiłabym tego aż tyle, ale była duża promocja na Kongi, które chodziły mi po głowie. Większości produktów pojawi się recenzja, jak sprawdziły się u mojego stada. Ale tyle rzeczy kupiłam i o tych nieszczęsnych miskach zapomniałam... buuu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz